Garantijos ir grąžinimas

Ką daryti įsigijus netinkamos kokybės prekę.
Jei, Pirkėjo nuomone, pristatyta prekė yra nekokybiška, per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti Pardavėją telefonu +37065262222, arba el. paštu info@terasosirengimas.lt

Taisyklėse numatytais atvejais, netinkamos kokybės prekę pakeisime nauja. Jei neturėsime galimybės pakeisti netinkamos kokybės prekės nauja, už šią prekę grąžinsime sumokėtus pinigus.

Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu info@terasosirengimas.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.

Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes, nebent Pirkėjas nurodo kitaip.

Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta
Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo
Pardavėjui dienos.

 

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus
-  Grąžinamos prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos, nepažeistoje pakuotėje su originaliomis etiketėmis. Išskyrus tuos atvejus, kai grąžinama netinkamos
kokybės prekė, kurios kokybės nustatymui prekę reikėjo išpakuoti.
 – Grąžinant ar keičiant prekes būtina pateikti įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą).
 – Kokybiškų prekių grąžinimo (siuntimo) išlaidas padengia Pirkėjas.
 – Jei per klaidą Pirkėjas gavo ne tas prekes, kurias užsakė, grąžinimo ir naujų prekių pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.

Iškilusius klausimus, susijusius su gaminių pristatymu ir kokybe sprendžiame kiek įmanoma operatyviau, tad susisiekite el. paštu info@terasosirengimas.lt arba telefonu +37065262222

+370 64222444